Mine ordre

Når du har gjennomført en ordre kan du logge inn på brukerkontoen din, og under "Mine sider" kan du få en oversikt over ordrene dine. Under "Mine sider" finner du siden "Mine ordre", og det er her du finner alle dine nåværende og tidligere ordre. Dine ordre er delt inn i aktive ordre, og tidligere ordre. Aktive ordre er ordre som ikke er sendt fra lageret enda. Tidligere ordre er ordre som allerede er sendt fra lageret. Du kan lese nedenfor hvordan du får tilgang til din brukerkonto og finner "Mine sider". Hvis du ikke har en bruker, kan du finne informasjonen i e-postene vi sender deg.

 

Brukerkonto

Når du har gjennomført en ordre hos oss kan du ved ordrebestilling velge at få opprettet en bruker. På denne måten kan vi samle alle opplysningene dine, tidligere ordre, mest kjøpte produkter og mye mer.  Oppretter du en bruker blir det lettere for deg å handle neste gang. Vi anbefaler at du oppretter en bruker for at få den beste opplevelsen.  


Du har to forskjellige måter å opprettet en bruker på:
 

  • Opprett bruker før du kjøper: Trykk "Logg inn" øverst til høyre på nettsiden. Her kan du så velge "opprett bruker", og deretter følge prosessen for å få opprettet brukeren din. Har du en bruker fra før er det også her du kan logge inn eller få tilsendt nytt passord på nytt i tilfelle du har glemt dette.
     

  • Opprett bruker i kassen: I forbindelse med å legge inn en ordre i nettbutikken vår, kan du velge å opprette en bruker i kassen, som så opprettes etter at du har fullført bestillingen. Du kan da umiddelbart se statusen på ordren din.


 

En brukerkonto gir deg bedre tilgang til informasjon, tidligere ordre osv. Velger du å ikke opprette bruker, vil du selvfølgelig kunne følge dine ordre gjennom de løpende e-postene vi sender deg.

 

Levering

Avhengig av hvilken leveringsform du valgte da du fullførte bestillingen, er det ulike leveringstider for de forskjellige fraktselskapene. Vil du vite mer om de ulike leveringsmetodene kan du lese mer her. Du kan også se status på ordren din, inkludert track & trace av ordre ved å logge på brukeren din eller i de pågående e-postene vi sender deg.

 

Ordrestatus - Følg ordren din

Du kan følge ordren din i sanntid og følge med på hvor langt vi har kommet med den i "Mine ordre" under "Mine sider". Du kan se når vi pakker den, og når den er sendt. Du kan også følge pakken etter at den er sendt fra lageret vårt, og til du har mottatt den, eller når den er klar for henting i butikk.

Når ordren din blir sendt fra lageret vårt, mottar du på e-post et track & trace link, hvor du også kan følge pakken din frem til den er levert.


 

Endring av ordre

Hvis du trenger å gjøre en endring i ordren din, kan du gjøre det ved å kontakte kundeservice. Du kan endre i ordren din, frem til vi begynner å pakke den. Vær oppmerksom på at vi ofte begynner å pakke kort tid etter at ordren er lagt inn.


Kansellering av ordre

Så lenge ordren din ikke er sendt fra lageret vårt, har du muligheten til å kansellere ordren. For å kansellere din ordre, vennligst kontakt kundeservice så snart som mulig.
 

1
Jeg har glemt passordet mitt. Hva gjør jeg?
Har du glemt passordet ditt skal du trykke på "logg inn" i øverste høyre hjørne på siden og deretter på "glemt passord", skriv din e-postadresse. Heretter får du tilsendt et nytt passord på den e-postadressen du har skrevet.
2
Hvordan oppretter jeg en brukerkonto?
Du har to forskjellige måter å opprette en bruker på: Opprett bruker før kjøp. Trykk "Logg inn" øverst til høyre på hjemmesiden. Her kan du deretter velge "Opprett bruker", og deretter følge prosessen for å få opprettet brukeren din. Har du en bruker fra før er det også her du kan logge inn eller få tilsendt nytt passord på nytt i tilfelle du har glemt dette.
  • Opprett bruker i kassen. I forbindelse med å legge inn en ordre på vår nettbutikk kan du velge å opprette en bruker når du kommer til kassen, som så opprettes etter at du har fullført bestillingen. Du kan da umiddelbart se statusen på din ordre.
  • 3
    Hvordan finner jeg en tidligere ordre?
    Du logger inn på "Mine sider" med din e-postadresse og passord. Her kan du se alle dine tidligere ordre under "Mine ordre". Under "Aktive ordre" finner du ordre som ennå ikke er sendt og under "Tidligere ordre" finner du dine gamle ordre som er sendt fra vårt lager.
    4
    Kan jeg endre min ordre?
    Du har muligheten til å endre din ordre til vi begynner å pakke ordren. Dersom du har behov for å endre ordren din, må du kontakte kundeservice så snart som mulig etter at du har lagt inn ordren.
    5
    Hvordan kansellerer jeg ordren min?
    Du kansellerer ordren din ved å kontakte kundeservicen vår så snart som mulig. Du har muligheten til å kansellere ordren din til den er sendt fra lageret vårt.
    6
    Kan jeg spore ordren min?
    Du kan alltid følge ordren din under "Mine sider". Under "Mine ordre" kan du klikke på ordren du ønsker å følge. Hvis du ikke har en bruker, vil du motta jevnlige e-poster fra oss, hvor du også kan spore din ordre til den er levert.
    7
    Hvor langt er min ordre?
    Du kan logge inn under "Mine sider". Her kan du se ordrestatusen din i sanntid under "Mine ordre".
    8
    Kan jeg legge til mer i min ordre?
    Dessverre er det ikke mulig å lage tillegg på nettbutikken når bestillingen er lagt inn. Ta heller kontakt med vårt kundeservice, så skal vi gjøre vårt beste for å hjelpe deg.
    9
    Min ordre er ikke kommet frem, hva gjør jeg?
    Hvis du oppdager at leverandøren ikke har levert pakken til deg, ta kontakt med kundeservice snarest mulig så hjelper vi deg.
    10
    Pakken min er skadet, eller mangler deler. Hva gjør jeg?
    Opplever du en feil eller mangelfull levering, ta kontakt med kundeservice snarest mulig så hjelper vi deg.